Film izle! Full hd kalite seçeneklerinde ücretsiz olarak Türkçe dublajlı ve altyazılı filmleri sansürsüz izleyin.

6 Ekim 2017 Cuma

August Underground’s Mordum Yasaklı Filmi

August Underground’s Mordum 2003 yapımı olan ve yasaklı filmler kategorisinde yer alan filmde çok ağır işkence, şiddet ve cinsel içerikli sahneler vardır lütfen aile ortamında izlemeyiniz filmi mümkünse 21 yaş üstü kişiler izlemelidir.

Mordum filminin konusu ise; İşledikleri cinayetleri ve işkenceleri kameralarıyla çeken üç sapık genç karakter ve bunların arasında geçen anlamsız bir aşk üçgeni vardır. Film bu 3 sapık ve manyak karekterin yani Fred, Fred’in manyak kız arkadaşı ve suç ortağı Crusty ve Crusty’nin hafif geri zekalı ve ilkel abisi Maggot arasında geçenler ve yaptıklarını konu alıyor. Şimdi ortada bir aile ilişkisi var nasıl aşk üçgeni olabilir diyebilirsiniz. Durun daha yeni başladık! Daha filmin en başında kıskanç Fred, Crusty ve abisi Maggot’u ilişkiye girerken yakalıyor ve kızın verdiği tepki ise görülmeye değer. Her neyse konu yok, farklı zamanlarda gerçekleştirilen cinayet, işkence ve cinsel içerikli sahnelerin çiğ bir şekilde ard arda montajlanmış. Manyak bir cani grubun, polis tarafından ele geçirilen görsel delilleri gibi duruyor.

2003 ABD yapımı olan ve bir çok ülkede yasaklanmış filmler arasında yer alan bu filmin yönetmenliğini ve senaristliğini Jerami Cruise ve Killjoy yapmıştır. Bu ikili aynı zamanda filmin oyuncu kadrosunda da yer almaktadırlar. Filmin oyuncu kadrosunda ise Fred Vogel , Michael T. Schneider , Cristie Whiles , Jerami Cruise ve Killjoy yer almaktadır. Mordum filmi internet ortamında ve şimdiye kadar çekilmiş olan en mide bulandırıcı, en hasta filmler sıralamasının tartışmasız ilk 10'nun da yer almaktadır. Ayrıca “ToeTac Pictures” adlı make-up şirketinin kurucularının başının altından çıkan bir snuff similasyonudur. Sitemizden film sektöründeki tüm yasaklı filmleri sansürsüz olarak izleyebilirsiniz. Sansürsüz filmler ve işkence filmleri izlemek isteyenler sitemizi sık sık ziyaret etmeyi unutmasınlar. Tüm Mordum İzleyeceklere iyi seyirler dileriz. Tekrar belirtmek isterim ki FİLMDE ŞİDDET, İŞKENCE; CİNAYET ve CİNSEL İÇERİKLİ SAHNELER OLDUKCA FAZLA BULUNMAKTADIR! Lütfen yorum yaparak destek olunuz..

Mordum filmini izle; http://www.cinfilmleri.com/2017/09/25/august-undergrounds-mordum-izle-2003/ 

Mordum Filmi
Mordum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder